Polityka prywatności

POLITYKA PRYWATNOŚCI

§ 1. Postanowienia ogólne

1. Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady gromadzenia, wykorzystywania i przetwarzania danych osobowych pozyskanych przez portal www.superdrukarz.pl, zwany dalej „Portalem”.

2. Właścicielem Portalu i jednocześnie Administratorem Danych Osobowych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia z 27 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, z późn. zm.) jest Justyna Sidoruk, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą ARR Justyna Sidoruk, z siedzibą w Dąbrowica 11, 21-008 Tomaszowice, powiat lubelski, woj. lubelskie, NIP: 7151869082, REGON: 061562207 wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Gospodarki; e-mail: kontakt@superdrukarz.pl , zwana dalej „Usługodawcą”.

3. Użytkownik Portalu podaje dane osobowe dobrowolnie, przy czym ich nie podanie uniemożliwia korzystanie z niektórych funkcjonalności Portalu.

4. Usługodawca przestrzega zasad ochrony prywatności Klientów przewidzianych ustawą z dnia z 27 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.

§ 2. Zakres i cel zbierania danych

1. Dane osobowe Klientów Portalu gromadzone są w celu:

1) rejestracji konta Klienta;

2) składania i realizacji zamówienia, włącznie z dostawą i obsługą reklamacji;

3) zapewnienia sprawnego funkcjonowania Portalu;

4) tworzenia wewnętrznych raportów, analiz i statystyk oglądalności podstron Portalu;

5) marketingu działalności Usługodawcy oraz marketingu działalności podmiotów współpracujących z Usługodawcą;

6) ewentualnego dochodzenia roszczeń;

7) wyjaśnienia okoliczności niedozwolonego korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną;

8) dostosowania Portalu do potrzeb Klientów.

2. W przypadku rejestracji konta Klienta w Portalu, Klient zobowiązany jest podać adres poczty elektronicznej i profil swojej działalności. Klient może dobrowolnie uzupełnić dane podając dodatkowo:

a) imię i nazwisko,

b) adres siedziby (ulica, numer budynku, numer mieszkania, kod pocztowy, miejscowość);

c) numer telefonu;

d) nazwę firmy oraz numer NIP.

3. W celu złożenia zamówienia i jego realizacji Klient zobowiązany jest do podania następujących danych:

a) adres poczty elektronicznej,

b) imię i nazwisko,

c) adres siedziby przedsiębiorcy, na który zostanie przesłane zamówienie (ulica, numer budynku, numer mieszkania, kod pocztowy, miejscowość),

d) numer telefonu,

e) nazwa firmy i profil działalności,

f) numer NIP.

4. W celu świadczenia usługi konta Klienta w Portalu, Klient zobowiązany jest do podania wyłącznie adresu poczty elektronicznej i profilu swojej działalności. Pozostałe dane, o których mowa w ust. 3, może podać dobrowolnie.

5. Usługodawca oświadcza, że podanie danych oznaczonych w Portalu jako wymagane, jest dobrowolne, ale konieczne dla korzystania z wybranych funkcjonalności Portalu, w tym w przypadku danych wskazanych w ust.2 i 3, odpowiednio – dla rejestracji konta Klienta lubdla realizacji zamówienia.

6. Usługodawca informuje, że od momentu połączenia się Klienta ze stroną internetową Portalu, w logach systemowych Portalu pojawia się informacja o numerze (w tym IP) i rodzaju urządzenia końcowego Klienta, z którego Klient łączy się z Portalem. Usługodawca informuje, że zgodnie z prawem przetwarza również dane dotyczące numeru (w tym IP) i rodzaju urządzenia końcowego Klienta, a także czasu połączenia Klienta z Portalem oraz inne dane eksploatacyjne dotyczące aktywności Klienta. Opisane dane przetwarzane są w celach technicznych, w celu dostosowania Portalu do potrzeb Klientów oraz do zbierania ogólnych informacji statystycznych dotyczących funkcjonowania Portalu.

§ 3. Wykorzystywanie danych

1. W przypadku dokonania rejestracji konta Klienta w Portalu dane Klientów wykorzystywane są w celu utworzenia indywidualnego konta Klienta i zarządzania tym kontem oraz zapewnienia możliwości składania zamówień, w tym realizacji złożonych zamówień i ich doręczenia. W przypadku dokonania zakupu w Portalu dane osobowe Klienta mogą być przekazywane dostawcom, firmie kurierskiej.

2. Dostawcy przekazywane są wyłącznie dane niezbędne do dostawy (imię i nazwisko, adres zamieszkania lub siedziby oraz numer telefonu).

3. W przypadku, gdy Klient wybierze płatność za zamówiony produkt przez zewnętrzny system płatności PayU, jego dane osobowe zostaną przekazane w zakresie niezbędnym dla realizacji umowy sprzedaży, spółce PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu.

4. Dane osobowe Klienta nie są ujawniane osobom trzecim, z wyjątkiem sytuacji naruszenia Regulaminu zamieszczonego na stronie internetowej Portalu, przepisów prawa, lub gdy zaistnieje taka konieczność określona przepisami prawa, Usługodawca może udostępnić dane osobowe Klienta organom wymiaru sprawiedliwości. Usługodawca może je także udostępnić w wypadku kontroli Generalnego Inspektoratu Ochrony Danych Osobowych.

5. Usługodawca oświadcza, że powierza przetwarzania danych osobowych Klienta lub innych danych, o których mowa w niniejszej Polityce Prywatności, na podstawie pisemnej umowy zawartej zgodnie z art. 31 ustawy z dnia z 27 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych podmiotom świadczącym na rzecz Usługodawcy usługi hostingu, administracji, utrzymywania oraz zarządzania Serwisem.

§ 4. Dostęp do danych

1. Dostęp do danych osobowych Klientów mają wyłącznie uprawnieni pracownicy Usługodawcy.

2. Usługodawca zapewnia Klientom, którzy posiadają konto Klienta, nieprzerwany dostęp do swoich danych i możliwość ich modyfikacji w każdej chwili.

3. Klient ma możliwość usunięcia danych osobowych ze zbioru danych w przypadku wypowiedzenia umowy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Usługodawca może odmówić usunięcia danych Klienta, jeśli ten naruszył obowiązujący na Portalu regulamin lub przepisy prawa, a zachowanie danych jest niezbędne do wyjaśnienia tych okoliczności i ustalenia odpowiedzialności, a w szczególności dochodzenia przez Usługodawcy roszczeń od danego Klienta.

4. W przypadku, gdy Usługodawca występuje o wyrażenie zgody na przesyłanie informacji handlowej drogą elektroniczną (np. za pośrednictwem e-mail i innych) osobie, która wyraziła powyższą zgodę przysługuje prawo jej cofnięcia. W tym celu należy: wysłać e-mail na adres: kontakt@superdrukarz.pl wpisując w tytule słowo „rezygnacja” lub zadzwonić pod numer telefonu +48 533 855 755, +48 533 802 203 i poinformować o cofnięciu zgody.

§ 5. Cookies

1. Usługodawca wykorzystuje pliki typu Cookies w celu gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z Portalu przez Klienta. Pliki typu Cookies to dane informatyczne, w szczególności niewielkie pliki tekstowe, zapisywane i przechowywane na urządzeniach za pośrednictwem których Klient, korzysta z Portalu, które umożliwiają:

a) utrzymanie sesji Klienta (po zalogowaniu), dzięki której Klient nie musi na każdej podstronie Portalu ponownie wpisywać loginu i hasła,

b) dostosowanie i optymalizację Portalu do potrzeb Klientów,

c) tworzenie statystyk oglądalności podstron Portalu,

d) personalizację przekazów marketingowych,

e) zapewnienie bezpieczeństwa i niezawodności działania Portalu.

2. Portal wykorzystujeCookies sesyjne, ulegające skasowaniu po zamknięciu okna przeglądarki internetowej, jak i Cookies trwałe, zapisywane na określony czas w urządzeniach końcowych, za pośrednictwem których Klient korzysta z Portalu.

3. Klient może samodzielnie i w każdym czasie zmienić ustawienia dotyczące plików Cookies określając warunki ich przechowywania i uzyskiwania dostępu przez pliki Cookies do urządzenia końcowego Klienta. Zmiany ustawień Klient może dokonać za pomocą ustawień przeglądarki internetowej lub za pomocą konfiguracji usługi. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików Cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o każdorazowym zamieszczeniu Cookies na urządzeniu końcowym Klienta. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików Cookies dostępne są w ustawieniach przeglądarki internetowej Klienta.

4. Klient może w każdej chwili usunąć pliki Cookies korzystając z dostępnych funkcji w przeglądarce internetowej, z której korzysta. Ograniczenie stosowania plików Cookies, może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne naPortalu.

§ 6. Zabezpieczenie danych

1. Usługodawca oświadcza, iż dokłada starań, aby zapewnić Klientom wysoki poziom bezpieczeństwa w zakresie korzystania z Portalu. Wszelkie zdarzenia mające wpływ na bezpieczeństwo przekazu informacji, danych, w tym również dotyczące podejrzenia udostępniania plików zawierających wirusy i innych plików o podobnym charakterze lub innych, aniżeli pliki mechanizmów destrukcyjnych należy zgłaszać Usługodawcy na adres poczty elektronicznej: kontakt@superdrukarz.pl

2. Dane osobowe Klientów Portalu są chronione zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.

3. Usługodawca nigdy nie wysyła żadnej korespondencji, w tym korespondencji elektronicznej, z prośbą o podanie danych do logowania, a w szczególności hasła dostępowego do konta Klienta. Informacje takie nie są również udostępniane drogą tradycyjnej korespondencji, e-mailową i telefoniczną.

§ 7. Zmiany polityki prywatności

1. Usługodawca zastrzega sobie prawo aktualizacji i zmiany Polityki Prywatności przez publikację nowej treści naPortalu w zakładce Polityka Prywatności.

2. W przypadku zmiany Polityki Prywatności zaktualizowana jej wersja będzie zamieszczanaw zakładce, o której mowa w ust. 1, i będzie obowiązywała w nowym brzmieniu od dnia jej publikacji. Każda wersja polityki prywatności będzie oznaczona datą jej aktualizacji w § 7 ust. 3.

3. Data ostatniej aktualizacji: 20.10.2015r.